20150313_202909_700x525.jpg  God stemning

20150313_195624_700x525.jpg Under festmiddagen etter årets generalforsamling i Troms murmesterforening fikk Per Oscar Nilssen og Bjørn Åge Workinn utdelt hederstegn i gull for lang og tro tjeneste for fagets beste. Bjørn Åge jobber tett med oss som er utførende murmestere i dag og er en solid støttespiller for hele bransjen i sitt virke i Weber, noe han har vært i over 20 år.

20150313_195800_700x525.jpg  Per-Oscar har jobbet i en mannsalder frem til pensjon med arkitekter, rådgivere og ubyggere og står blant annet bak at UNN og UITØ har valgt tegl og fliser i den utstrekning de har gjort. Ottar Gohli og Tor Hansen som er hederstegnskomite var aldri i tvil om at disse to hadde fortjent å bli gjort stas på, og på vegne av foreningen takker vi for den jobben disse to har gjort og fortsatt gjør for oss alle. Gratulerer å bær gullnålen med stolthet!

20150313_202931_700x525.jpg

20150313_204820_500x667.jpg

20150313_215743_500x667.jpg        Her takker Jørn Ridderseth for en hyggelig aften

(foto: Robin Johannessen)