Per_Strand_Tromso_og_Troms_murmesterforening.jpg

Formann i Troms murmesterforening, John Meyer (til venstre) og Tommy Schjølberg fra Per Strand Tromsø etter at avtalen har blitt signert.  Foto: Troms murmesterforening

Troms murmesterforening har signert avtale med Byggmakker Per Strand Tromsø AS om levering av mur- og byggevarer de neste to årene.

Formannen i Troms murmesterforening, John Meyer, er fornøyd med avtalen som ble signert med Per Strand Tromsø i går, og ser frem til et godt samarbeid i tiden fremover.

- Per Strand Tromsø har under forhandlingene vist at de deler mye av de samme verdiene som vi har til murbransjen, og vi ser frem til samarbeidet, sier Meyer i en pressemelding.

Troms murmesterforening representerer 16 medlemmer i Troms fylke, og er en viktig gruppering innen murfaget i nord.

- Avtalen med murmesterforeningen har vi arbeidet med i lengre tid, og det er morsomt at vi nå har fått signaturen på papiret slik at vi fortsetter dette spennende samarbeidet, sier Aleksander Biti hos Per Strand Tromsø.

Tommy Schjølberg hos Per Strand Tromsø skal følge opp avtalen, og gleder seg til å ta fatt på spennende og utfordrende oppgaver sammen med Troms murmesterforening.